28.6.12

Oui, c'est France.


Nyt tulee postausta siitä miten täälläpäin pidetään hauskaa. Ensinnäkin, olen niin iloinen, että mun naapuri on mahtava tyyppi ! Meil on töissä super hauskaa et välillä pitää vähän olosuhteiden takia rajoittaa. Ollaan ihan samanlaisia ja tykätään samoista jutuista, että oon aivan onnenpekka täällä. Hän tietää kaikki parhaat bilepaikat ja vie mua kaikkialle.
Käytiin eilen Genevessä Sveitsin suurimmassa yökerhossa Jessin (naapuri) ja muiden työkavereitten kanssa. Kun tultiin sisään näky oli kyllä ihan hullu; sisällä oli 6 kerrosta ja niihin kaikkiin näki kun katsoi alhaalta ylös. Jokaisessa kerroksessa soi eri tyylinen musiikki eli jokaiselle jotain periaatteella. Käytävillä oli suihkulähteitä ja seinät oli maalattu kaikilla upeilla graffiteilla. "Tupakkahuone" ei ollut huone vaan ulos rakennettu ranta, jossa oli toisessa päässä uima-allas ja hiekkaa ja rantatuoleja ja katossa lämpölamppuja. Toisessa päässä oli semmonen rauhallisempi lounge ja sohvia.
Tilattiin bouteil, eli semmonen viiden hengen 12 eri juoman yhdistelmä. Oli vodkaa, viskiä, viinaa ja muita drinkkejä. Meitsi pysytteli siinä lempparissa eli tutussa ja turvallisessa parissa bissessä..
Huomasin eroja Suomen ja tän paikan välillä. Meno oli hurjaa, ihmiset tanssi hulluina ja paikka oli ihan täynnä. Toisaalta kukaan ei ollut kaatokännissä ja oksennellut tai maannut sammuneena maassa, mikä suomessa on KOVIN yleistä. Poket ja baarimikot oli tosi mukavia ja musa oli hyvää, mikä oli cool koska oon aika kriittinen mikä musa on hyvää näin tanssiessa.
Clubilla venyi aamu kuuten asti, jonka jälkeen lähdettiin matkaamaan takaisin Chamonixiin. Matka meni silmänräpäyksessä, koska olin sen verran uupunut bilettämisestä, että me nukuttiin Jessin kanssa takapenkillä kun Frank ajoi hullua vauhtia, jotta ehtisin töihin. Jess nukkui puoliksi mun päällä, jonka seurauksena mun niska ja selkä oli pirun jumissa seuraavana päivänä. :D
Työt alkoivat klo 7reikäreikä eli ehdin käydä kotona 2 min suihkussa ja vaihtamassa työvaatteet ja suuntaamaan mukavassa kiireessä töihin. Onnekas Jess sai nukkua vielä 2 tuntia mikä oli erittäin väärin. Työpäivä sujui siinä määrin hyvin etten nukahtanut kenenkään asiakkaan päälle tarjoillessa ruokia tai kaatanut juomia rouvien rinnuksille. Taisin kyllä näyttää hieman räjähtäneeltä ja toivon, että en säikäyttänyt ketään aamu seitsemältä röllin näköisenä.
Uusia bileitä odotellessa voisin vähän yrittää nukkua univelkaa pois..

No comments:

Post a Comment