16.6.12

interior design

nyt tulee kämppä postausta kahdesta eri suunnasta: 


1. Mä oon saanu sisustettua tän hetkisen asuntoni tosi kivaksi ja asuttavaksi. Käytiin parin työkaverin kanssa Sallonchessa ostoksilla, joka on tunnin ajomatkan päässä täältä Chamonixista. Löydettin sisutusliike ja mukaan tarttui kylppäriin matto ja suihkuverho ym muuta sälää. Makuuhuoneen puolelle löysin ihania tauluja ja hyllykön jotka tänään naputtelin naapurin vasaralla seinään. Keittiöön ostin isomman teekupin ja aamumuro lautasen. Ostin myös pakollisia juttuja kuten henkareita jotta kaikki vaatteet sais rekkiin nätisti ripustettua ja kukkia partsille koska mulla on joku ihme kukkahimo tällä hetkellä. Se varmasti johtuu tästä Ranskasta..

2. Toisena on pakko kertoa, että olen viihdyttänyt itseäni edelliset viisi tuntia selaillen sisustusblogeja ja rebloggaillen niitä omaani. Linkki sinne löytyy tästä: www.interiorvibes.tumblr.com
Inspiraatiota tulee joka tuutista ja odotan joskin innolla pääseväni takaisin Suomeen sisutelemaan kämppääni. Ehkä Eepun kanssa tulee jotain ylimahtavia ideoita. No se nähdään sitten ! :) Mulla taitaa vaihdella aika usein se mistä sillä hetkellä pidän. Nyt näyttää tiiliseinät, taide,  ikuinen tykkäyksen kohde valkoinen, uuden ja vanhan yhdistely, yksinkertaisuus ja sitten taas paljon kuvia/tauluja seinällä, kaupunkiasunto, loft jne. Tässä vielä viime tunnit kuvina..










No comments:

Post a Comment