9.6.12

Bonjour !


Sain äsken aamuvuoron jälkeen idean käydä vieressä olevalla torilla kiertelemässä ja katselemassa löytyiskös sieltä mitään halpaa ja kivaa kämppään. Täällä on ollut niin ihanan lämmin ja kaunista koko viikon, että päätin kuljettaa kotiin kaksi kimppua kukkia parvekkeelle. Tarkoitus olisi siis saada kämppä omannäköiseksi tässä piakkoin. Muuten mulla on ollu yks erittäin ärsyttävä ongelma, jonka kauheuden huomasin jo ensimmäisen päivän illalla. Mistä mä saan mun ilta ja aamuteen ? Vastausta miettiessä kyselin kaikilta työkavereilta oisko niillä lainata vedenkeitintä tee-riippuvaiselle. No, eipä ollut ja jouduin turvautumaan lompakkooni ja suuntaamaan elektroniikka liikkeeseen, joka itseasiassa sattui olemaan hauskin kauppa missä oon vähään aikaan käynyt. Seinillä oli kaikkea sekaisin kivikautisista puhelimista hammasharjoihin ja pehmoleluihin. Mm, ihmettelin siinä tuokion mitä noi kaikki siellä teki, mutta löysin vihdoin yhdestä kasasta ihan uuden vedenkeittimen, joka nyt koristaa mun yksinäistä keittiön pöytää muropaketin vieressä.




oh oui, c'est parfait. 

No comments:

Post a Comment