12.6.13

voihan kipu


pills pills pills


what to do when you're sick


my livingroom: temporary bed on the sofa. tissues, laptop and tv in front of me. yay, let's get healthy !

mä nyt sitten tulin kipeäksi. eilen olo töissä oli niin heikko, et olin tosi iloinen, että mulla ei ollu tänään töitä. kävin lääkärillä ja sain antibiootteja, tulehduskipulääkettä ja särkylääkkeitä. huoh. en oo oikeen saanu syötyä tai juotua mitään, kun imusolmukkeet kurkussa on golfpallon kokoiset. plus mun viisaudenhammas on tulehtunut ja tosi kipee ?! ihme juttu. yksin asumisen miinus on aina ollut tietenkin se, ettei kukaan oo sua hoitamassa.. no, oon iso tyttö ja pärjään. mul on tv, läppäri, känny ja nuudeleita hih :)

kun mä oon kipeenä teen aina pesän. yleensä sohvalle telkkarin eteen, koska koko päivä koneella sängyssä on aika puuduttavaa. mulla on hyvä suhde mun isoon valkoiseen nahkasohvaan, jonne raahaudun aina monen peiton ja tyynyn kanssa. nyt vaan tervehtymään !

2 comments:

  1. voi eii.. koita parantua. mullakin oli toi kauhee imusolmuke juttu, inhottavaa. jaksamisia ! :) terkut tampereelta

    ReplyDelete
    Replies
    1. moikka ! juu on tää aika kauheeta, mut toivotaan nyt, että lepo ja lääkkeet auttaa :) kiitos kiitos

      Delete