17.6.13

memories


ulkona on tosi sateista, joten ihanana vapaapäivänäni oon vaan löhöillyt. ah, ja katsellut kuvia viime kesältä. kuten jotkut tietävät, vietin koko viime kesän ulkomailla. ensin 2 kk ranskan alpeilla töissä. eepukin tuli mua sinne moikkaamaan yllätyksenä, mitä en unohda koskaan. chamonix kohteli mua erittäin antoisasti, opin paljon paremmin ranskaa ja sain aivan mahtavia ystäviä ja hyppäsin jopa vuorelta laskuvarjolla! työt loppuivat heinäkuun lopussa ja ystäväni vera tuli mua geneveen vastaan, josta lähdettiin kahden viikon seikkailulle eurooppaa kiertämään. reili oli ihan huikea kokemus, ja italia, ranska, sveitsi, espanja, hollanti, saksa, brysseli ja tanska osoittautuivat upeiksi matkakohteiksi. tanska ei niin paljon, koska siitä ei koettu muuta kuin kylmä ja kova lentokentän lattia. ;) nyt viime kesää muistellessa tuli vain mieleen, että tämä tuleva kesä on mun ensimmäiseni kokonaan helsingissä. outoa vai mitä. katotaan mitä tuleman pitää, töitä ainakin luvassa ja syksyllä alkavaan koulutukseen hakua :) toivottavasti tulee ihana kesä ja ilmatkin vähän lämpenis..












pictures from last summer when i was travelling in europe. what's going to happen this summer.. ?

4 comments:

  1. Replies
    1. hih kiitos ! arvaa onko mulla taas matkakuume huoh :D

      Delete
  2. Looks like you have fond memories and an exciting life. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. you could say that ;) i love travelling so badly, always have the fever to go abroad again..

      Delete