11.11.13

day 6 samoeng - pang term

Hei kaikki viidakkovuorien asukit! Mä olen yksi niistä, ja voin kertoa, että tämä on yksi hienoimmista kokemuksista. Mä en pysty kirjoittamaan kauan täällä lähimmässä kylässä jonne oli n. tunnin matka auton lavalla istuskellessa. Kohta pitää liftata kyyti takaisin farmille. Volunteeraan tällä hetkellä Pang Term nimisessä pienessä vuoristo kylässä, jossa meillä on monta hehtaaria riisi peltoa, ihania hedelmiä, vihanneksia ja yrttejä papaijasta munakoisoon, inkivääriin ja aloe veraan. Kanat ja kukot herättävät mut klo 5 aamulla thai chi tuokioon. Ja nukkumaan mennään kuu meditaation kautta. Olen hakannut puita metsästä ja rakentanut bambu mökkejä. Kuorinut, pessyt, kuivattanut, jauhanut ja paahtanut tuoretta luomu kahvia tilalta. Elämä on kaunista täällä ja aluksi oli vaikea olla haukkomatta henkeään uskomattomien maisemien vuoksi. Tunnen olevani elossa enkä ikinä ole syönyt näin terveellisesti (kasvien lehtiä, kukkia, kasviksia, tai saanut mahtavia uusia makuelämyksiä. Ruoan valmistamme Pinan Tean johdolla, kaikki itse alusta asti keräämällä orgaaniselta farmiltamme. Mutta nyt pitää mennä etsimään kyyti takaisin, kuullaan kolmen viikon päästä !















2 comments:

  1. Niin siistiä! En voi uskoa et oot nyt just tälläki hetkellä siellä!! Ihan maailman hienointa :) pysy kunnossa!<3 ootan jo innolla jatkoa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana :) ! Täällä mä reissaan, elän mitä onnellisinta aikaa. Vapauden tunne on upea. Ah. Kirjoittelen niin usein kuin pystyn.

      Delete